Livrari si retururi
Expedierea pachetului dvs
Livrarile se efectueaza de luni pana vineri intre orele 9 - 18, sambata 09-12. Livram printr-o retea de curierat la nivel national care reduce la minim timpul in care comanda va ajunge la dumneavoastra.
Dupa trimiterea cererii de comanda, veti fi contactat de un consultant de vanzari care va stabili cu dumneavoastra detaliile legate de livrare. Livrarea produselor aflate in stocul intern se face in general in 24/48 ore de la confirmarea comenzii. Pentru produsele aflate in stocul extern vi se va comunica o data estimata a livrarii.
Pentru comenzi plasate pana in ora 12 si marfa aflata in stocul nostru, livram in aceeasi zi in Timisoara
Tarife livrare prin curier:
- cost livrare in Timisoara 25 lei in limita a 10 kg si un metru cub volum, livrare gratuita pentru comenzi mai mari de 700 lei, si in limita a 10 kg si un metru cub volum, in cazul in care se depasesc aceste valori va comunicam costurile suplimentare de transport
- cost livrare national 35 lei in limita a 10 kg si un metru cub volum, livrare gratuita pentru comenzi mai mari de 1500 lei, si in limita a 10 kg si un metru cub volum, in cazul in care se dapasesc aceste valori va comunicam costurile suplimentare de transport
- Marfa va fi livrata exact la adresa indicata de dvs in comanda, la orice adresa de pe teritoriul Romaniei
- Puteti ridica personal piesele de la adresa noastra din Strada Roiniței nr. 1, Timișoara 307220, in acest caz taxa de livrare este zero.
Greutatea volumetrica:
In cazul in care coletul prezinta un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica), puteti lua in considerare greutatea volumetrica a acestuia, la calcularea tarifelor de expediere. In acest caz, consultantul de vanzari va va comunica si care este costul transportului.
Exemple de produse cu un raport mare dimensiune-greutate (greutate volumetrica):
- Anvelope, jante, cutii portbagaj, bari protectie, etc.
Va rugam ca la primirea coletului sa verificati cu atentie piesele primite! Eventualele sesizari legate de lipsa unor repere sau de avarierea lor pe durata transportului trebuie reclamate curierului chiar la primirea coletului.
Daca produsul primit este deteriorat (lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart, vopsea deteriorata) va recomandam sa refuzati livrarea. In cazul in care ati acceptat coletul va rugam sa scrieti un proces verbal privind deteriorarea aparuta la transport si sa ne aduceti la cunostinta in scris situatia in maxim 24 de ore. Lipsa procesului verbal ingreuneaza o solutionare favorabila.